معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال 10 هزار و 275 نفر در دولت یازدهم در این استان در پروژه های اقتصادی خبرداد.

 پژمان نیک اقبالی‌ در گفت و گو با ایلنا در یاسوج گفت: در دولت یازدهم 2 هزار و 999 عنوان پروژه در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی و یا افتتاح شده است.

وی با تشریح کامل این پروژه ها، اظهارداشت: از تعداد عنوان پوژه ذکر شده در دولت یازدهم، 2 هزار و 689 عنوان پروژه افتتاحی و 310 عنوان پروژه کلنگ زنی بوده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:  از 2 هزار و 999 عنوان پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان طی دولت یازدهم، هزار و 828 عنوان پروژه عمرانی و هزار و 171 عنوان پروژه اقتصادی بوده است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در پروه های عمرانی نمی توان فرصت اشتغالزایی مستقیم و مداوم ایجاد کرد، یادآورشد: 10 هزار و 275 فرصت شغلی که ایجاد شده و یا می شود در پروژه های اقتصادی بوده است.

وی گفت: 2 هزار و 672 میلیارد تومان برای این تعداد عنوان پروژه هزینه شده و می شود که هزینه عنوان پروژه های افتتاحی در استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارسال اول دولت تدبیر و امید، هزار و 108 میلیارد تومان بوده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار پیش بینی شده برای عنوان پروژه‌های عمرانی کلنگ زنی شده را سرجمع 405 میلیارد تومان ذکر کرد.

نیک اقبالی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه‌های باعنوان افتتاحی اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد 519 میلیارد تومان و برای پروژه های باعنوان کلنگ زنی اقتصادی 640 میلیارد تومان است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.