امیر حسین نوروزی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای حمایت از انجمن‌های هنری، تجهیز کانون‌های فرهنگی و هنری، تعمیر و تجهیز ساختمان اداره ارشاد گچساران و مجتمع فرهنگی و هنری شهر دوگنبدان هزینه شده است.
وی بیان کرد که از این میزان 40 میلیارد ریال برای طرح بزرگ فرهنگی هنری شهر دوگنبدان،6 میلیارد ریال برای تجهیز و تعمیر ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و پنج میلیارد ریال نیز برای تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری، رایانه، میز، صندلی و سایر ابزار مورد نیاز این مراکز فرهنگی هزینه شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران تصریح کرد که پیشرفت 60 درصدی ساخت مجتمع فرهنگی در دولت یازدهم مهمترین دستاورد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان است.
نوروزی ابراز داشت که ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان که از سال‌های 82 تا 92 تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، هم اکنون با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی اجراست.
وی گفت: طرح مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در زمینی با حدود سه هزار و 700 مترمربع زیربنا اجرا درحال اجراست که فضاهایی از جمله سه سالن 150 نفره، نگارخانه، ساختمان‌های انجمن‌های ادبی و ساختمان اداری در آن پیش بینی شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ادامه داد: سالن‌های موسیقی، پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری، گالری و سالن اجتماعات از دیگر بخش‌های این طرح بزرگ فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید برگزاری تعداد برنامه‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیر یافته است، ابراز داشت: رونق فرهنگ و هنر مورد توجه جدی دولت یازدهم است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.