به گزارش ایرنا خالد لویمی یکشنبه در آیین تقدیر از شهروندان و موسسات فرهنگی هنری فعال در سال 1395 در گیت بوستان اظهار کرد: حضور شهروندانی که در اهواز کتابخانه‌ مدرن به این شهر هدیه می‌دهند مایه افتخار است و قطعا امثال این چنین افراد فراوان است.
وی افزود: مشارکت های مردمی و فعالیت‌های خیریه پالایش دهند روح و روان انسان‌ها است و در سلوک انسانی تاثیر دارد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز ادامه داد: نزدیک به 300 موسسه فرهنگی، هنری و آموزشگاه زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز فعال هستند که این آمار رو به افزایش است.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ها، انجمن‌ها و موسساتی که کار تولیدی در حوزه فرهنگ و هنر دارند، در برگزاری جشنواره‌ها کمک کننده هستند و در کارهای عام المنفعه از خود نمودی نشان می‌دهند باید سطح کیفی تولیدات هنری را بالاتر از سطح استان ببرند تا در حد بین‎المللی آثار هنری را ارایه کنیم.
لویمی بیان کرد: کارهای بسیاری را در حوزهای نمایش داشته‌ایم که کم و کاستی برای ارایه در سطوح مختلف بین المللی ندارند.
وی تاکید کرد: رویکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز این است تا کلاس کار تولیدات فرهنگی را بالا ببرد و در این راستا لازم است از هنرمندانی که در تولید محتوای فرهنگی گام برمی‌دارند حمایت صورت گیرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز اظهار کرد: هنرمند و کسی که خروجی فاخر و ارزشمند ارایه می‌دهد کار و هنرش دیده می‌شود البته شاید کسانی باشند که نخواهند آن کار یا هنرمند دیده شود اما به طور کلی کار فاخرو اصیل دیده می‌شود.
وی قول بررسی و پیگیری پیشنهادات ارائه شده همه هنرمندان برای سال جدید را داد.
در پایان این آیین هنرمندان حاضر اعم از فعالان حوزه نمایش، موسیقی، هنرهای تجسمی، کتاب، و ... پیشنهادات خود را برای سال آینده ارائه دادند سپس از آن ها تقدیر به عمل آمد.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.