به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حمیدرضا حنان شامگاه چهار شنبه در نشست با اصحاب رسانه لرستان افزود: افراطی گری به تنهایی منجر به آرمانگرایی می شود.
وی اظهار کرد: در جامعه ای که چنین فرهنگی حاکم باشد٬ خدمات دولت تنها در حد شعار باقی می مانند که خوشبختانه دولت یازدهم هم توجه به واقعیات روز دارد و هم درصدد محقق ساختن آرمان ها است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مورد پذیرش رهبر معظم انقلاب و همه عقلای نظام است، افزود: شفاف سازی اختیارات دستگاه های فرهنگی٬ توجه به تنوع مسائل فرهنگی و هنری٬ تبدیل نگاه سطحی به نگرش عمقی نسبت به مقوله هنر و اولویت بندی در مسائل فرهنگی هنری از مهمترین دیدگاه های دولت در حوزه هنری است.
حجت الاسلام حنان عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سه سال و نیم اخیر را بسیار مثبت دانست و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از راز و نیاز تا ساز و آواز در کشور حرف نخست را می زند.
وی افزود: در برگزاری کنسرت ها هیچ گونه حاشیه و لغو برنامه ای پیش نیامد و باید گفت که چرخ اقتصادی هنر در لرستان به خوبی می چرخد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تشکیل یک اتاق فکر در این اداره خبر داد و اظهار کرد: تا سال 92 این اداره اتاق فکری نداشت اما در سال 94 این مهم محقق شد که تدوین سند جامع فرهنگی از نتایج بارز تشکیل این اتاق بود.
وی تشکیل مجدد خانه مطبوعات٬ تاسیس مرکز آموزش علمی و کاربردی و برگزاری ده ها نمایشگاه در زمینه های هنری و قرآنی را از دیگر اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دانست و افزود: افزایش تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد٬ چاپخانه ها٬ انتشارات٬ نشریات محلی٬ آموزشگاه های آزاد هنری٬ پایگاه های خبری و خبرگزاری ها٬ اقدامات مهم و ارزشمندی هستند.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.