به گزارش ایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در جمع مسئولان و کارکنان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکاری مهم و ضروری برای توسعه همه جانبه کشور و این استان خواهد بود.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود که اقتصاد مقاومتی به معنای کشف ظرفیت های داخلی کشور، سرمایه گذاری روی آنها برای رسیدن به خودکفایی و حفظ استقلال و بی نیازی از دیگر کشورهاست.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی سبب کاهش بخش عمده ای از مشکلات کشور از جمله در حوزه اقتصادی می شود.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد که مسئولان اجرایی، مردم و بخش خصوصی کشور و کهگیلویه و بویراحمد با تعامل و همراهی هر چه بیشتر یکدیگر زمینه تحقق شعار سال جدید را در راستای کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه فراهم کنند.
وی ابراز داشت: مسئولان و کارکنان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با تلاش و جدیت بیشتری برای خدمات رسانی به مردم این استان بکوشند.
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که توزیع 199 میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر، 24 میلیون لیتر نفت سفید، 150 میلیون لیتر نفت و گاز، سه و نیم میلیون لیتر نفت کوره، 19 هزار تن گاز مایع یا سوخت ال.پی.جی، 82 میلیون مترمکعب گاز سی.ان.جی و 364 هزار لیتر بنزین برای 295 فروند هواپیما و هلیکوپتر از اقدام های انجام شده در سال گذشته بوده است.
لطف الله مسعودی میزان توزیع و مصرف انواع فرآورده های نفتی در کهگیلویه و بویراحمد طی ایام تعطیلات نوروز سال جاری را 13 میلیون و 500 هزار لیتر ذکرکرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.