به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، انعام الله صادقی صبح امروز در دیدار استاندار با اصناف و بازاریان با اشاره به تعداد واحد‌های صنفی شهرستان خدابنده اظهار داشت: 4 هزار و 400 واحد صنفی در شهرستان خدابنده در خدمت مردم و دولت است. 

وی با اشاره به عمده مشکلات اصناف و بازاریان شهرستان خدابنده ابراز کرد: در قانون کار مغازه‌داران نمی‌توانند شاگرد داشته باشند و از واحد‌های صنفی مالیات بیشتری گرفته می‌شود.

رئیس اتاق اصناف خدابنده به یکی دیگر از عمده مشکلات اصناف در این شهرستان اشاره و بیان کرد: تعطیل شدن واحد‌های تولیدی کوچک نیز در کند بودن رونق اقتصادی این شهرستان از مشکلات اصلی به شمار می‌رود.

رسول بیات فرماندار زنجان نیز در این جلسه به ارتباط اخلاق محوری و اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اخلاق محوری بوده و آنچه در بازار پیشبرد کار است اخلاق بازاری و اعتماد بین بازاریان بوده که به وضوح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به نقش بازار در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: بازار مصداق اقتصاد مقاومتی است و تعاملات اقتصادی در بازار بروز ویژه‌ای داشته است.

فرماندار زنجان عنوان کرد: بازار تولید کننده بوده است و با معنویت و مذهب در کنار مراجع به تولید و اشتغال جامعه کمک می‌کند و نقش به سزایی داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613986
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.