به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت که دشمن و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همواره منتظر چنین فرصت هایی است تا از اختلاف ها و شکاف های بین مردم و مسئولان برای رسیدن به اهداف شوم خود نهایت بهره و استفاده لازم را ببرند.
وی تصریح کرد که البته ایران اسلامی قدرتی نیست که از این بادها و ترفندها بلرزد و در طول حدود 38سال گذشته تاکنون از همه خطرها، توطئه ها و کوران حوادث سخت با اقتدار، حفظ وحدت و پشتیبانی ملت عبور کرده است.
حجت الاسلام حسینی وجود احزاب و تضارب افکار و اندیشه ها را ضرورت توسعه و پیشرفت یک جامعه دانست و گفت که نگاه های افراطی و کشاندن برخی اختلاف ها میان مردم نیز بزرگترین آسیب و آفت در این راستا محسوب می شود.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به ادعای غرب و برخی کشورهای منطقه که ایران را کشوری ضد حقوق بشری دانسته اند، گفت که هرکشوری که نوکر آمریکا و غرب نیست از نظر آنها ضد حقوق بشر محسوب می شود.
وی تصریح کرد که هدف اصلی آمریکا و غربی ها از رابطه و دوستی با برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی چپاول منابع آنان و دستیابی به اهداف شوم خود است.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: عربستان سعودی نوکر آمریکا بوده و با دستور آنها جنایت هایی را در کشور یمن مرتکب می شود.
حجت الاسلام حسینی گفت که هیچ کدام از آثار دموکراسی از جمله برگزاری انتخابات و یا داشتن مجلس در کشور عربستان سعودی وجود ندارد اما همین کشور کودک کش و جنایتکار به واسطه دوستی و نوکری آمریکا کشوری طرفدار حقوق بشر است.
وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد به عنوان مولود انقلاب و امام خمینی(ره) در سال 1357 گفت که این نهاد حمایتی در راستای امداد رسانی و کمک به افراد فقیر و مستمند تشکیل شده که تاکنون خدمات ارزنده ای نیز در این راستا انجام داده است.
وی گفت که اولویت و راهبرد این نهاد حمایتی باید خودکفایی و توانمند ساختن جامعه هدف خود باشد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.