به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: تمهیدات لازم دراین زمینه ازسوی هیات نظارت استان البرز پیش بینی شده است .
وی ادامه داد: در انتخابات دوره گذشته دراین استان یک هزار و 138 شعب اخذرای داشتیم که یک هزار و 44 شعبه آن ثابت و مابقی سیار بودند که درانتخابات پیش رو تلاش می شود تا با هدف سهولت و دسترسی مردم تعدادی از شعب اخذرای ثابت شود و نیاز سنجی لازم در این زمینه صورت می گیرد .
روحی یزدی گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از 30 اسفندماه جاری لغایت 6 فروردین ماه 96 و داوطلبان ریاست جمهوری از 22 فروردین لغایت 26 فروردین انجام خواهد بود .
روحی یزدی اضافه کرد: یکی از مطالبات رهبری حقوق مردم و حفظ بیت المال است که عملکرد چهارساله برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بهترین ملاک برای صلاحیت یا فقدان شرایط لازم است .
وی گفت: یکی دیگر از مطالبات رهبری انقلابی بودن است و افراد منتخب باید به آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پایبند باشند و ارزشها را حفظ کنند .
وی ، سومین ملاک مهم را دراین زمینه درچارچوب مطالبات رهبری هوشمندانه عمل کردن در برابر جریان نفوذ خواند.
رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز ادامه داد: افراد منتخب باید انگیزه خدمت داشته باشند نه ریاست چراکه در نظام اسلامی اساس بر خدمت به قشر محروم جامعه است .
روحی یزدی خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به اقتدار ولایی دست یافته که به برکت خون شهدا و رهبری است و به جایی رسیده ایم که ایران حداقل در منطقه حرف اول را می زند و به اقرار مرکز آمار امریکا ایران قدرت هشتم دنیا مطرح شده است .
وی اضافه کرد: درگذشته ایران اسلامی متکی به ابرقدرتها بود امروز متکی به نیروی نظامی و مردمی برخاسته از متن خود است که نشانه اقتدار آن است .
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.