سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز(شنبه 4 مرداد ماه) اعلام کرد: آمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 43 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: در چهارمین روز از مردادماه؛ ۳ مورد فوتی جدید گزارش و آمار جان باختگان به ۴۳ نفر رسید.

به گزارش جماران، دکتر پرویز یزدان‌پناه گفت: در حال حاضر ۱۹۰ بیمار مشکوک و یا قطعی به کرونا در بخش های بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد ٧٩ بیمار کرونایی قطعی هستند .

وی با اشاره به اینکه ۱۵ بیمار کرونایی نیز در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۲۷۱ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: امروز نیز جواب ۲۴۳ نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، گچساران، باشت و کهگیلویه شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: استفاده همگانی از ماسک در این دوران یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه ای است که می تواند شیوع برخی بیماری های تنفسی ویروسی از جمله کووید ۱۹ را محدود نماید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسبی از محافظت کافی نیست و سایر اقدامات نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با افزایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در تجمعات شاهد قطع زنجیره انتقال کروناویروس باشیم و بتوانیم این مرحله سخت عبور کنیم .

دکتر یزدان پناه بیان کرد: اگر شهروندان همکاری لازم را نداشته باشند، قطعا طی روزهای آینده، شرایط دشواری را تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.