به گزارش ایرنا، علی سلحشوری روز چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این میزان جذب از سوی دستگاه های اجرایی استان با توجه به شرایط اقتصادی کشور و محدودیت منابع مالی دولت به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان تیرماه امسال فرصت دارند که نسبت به جذب کامل این اعتبارات اقدام کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان اعتبارات اسناد خزانه امسال این استان سه هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال بوده که دستگاه های اجرایی استان تاکنون تنها یک هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال آن معادل ۴۵ درصد را جذب کرده اند.

سلحشوری عنوان کرد: میزان اعتبارات تملک دارایی ‌های سرمایه ‌ای امسال کهگیلویه و بویراحمد هفته آینده ابلاغ می شود.

وی ابراز داشت: امسال ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات هزینه ‌ای به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد که بیش از هشت درصد نسبت به پارسال رشد نشان می ‌دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس دستور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور دستگاه ‌های اجرایی باید پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان را از محل فروش اموال مازاد منقول و غیرمنقول خود پرداخت کنند.

سلحشوری اظهار داشت: میزان پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: لیست اموال مازاد منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان خردادماه امسال دریافت می‌ شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه برخی دستگاه های اجرایی استان اموال مازاد منقول یا غیرمنقول نداشته باشند باید این مبلغ از محل صرفه جویی‌ ها و کاهش هزینه ‌ها تأمین و پرداخت شود.

سلحشوری عنوان کرد: ۹۰۰ مورد از مجموع یک هزار و ۴۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی موجود در کهگیلویه و بویراحمد نیمه تمام است.

وی ابراز داشت: آن دسته از طرح ‌های عمرانی و اقتصادی نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد که امسال قابل بهره برداری هستند در اولویت تخصیص اعتبار قرار می‌ گیرند.

در این نشست با پیشنهاد اجرای پنج طرح کارگروه زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد موافقت و ادامه کار ساخت طرح مجتمع فرهنگی، هنری شهر دوگنبدان نیز به پارک علم و فناوری واگذار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.