نادر مالکی روز چهارشنبه در نشست شورای توسعه راهبردی استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: تسریع در نحوه ارایه خدمات باکیفیت به بخش‌های مختلف از رویکردهای مهم و اصولی در اجرای طرح دولت الکترونیک است.

وی خاطر نشان کرد: کاهش هزینه برای دولت و مردم در مراجعه‌های اداری باید در دستگاه‌های اجرایی استان به حداقل برسد و دولت در پیوست‌های قانونی نسبت به این موضوع تاکید زیادی دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان ادامه داد: توجه به قانون واگذاری مسئولیت‌های مدیریتی در بخش های مختلف به بانوان با توجه به چارچوب‌های قانونی و توانمندی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مالکی اضافه کرد: بر اساس قانون باید متوسط سن مدیران در استان و کشور در یک برنامه چهار ساله کاهش یابد که با بهره‌گیری از نیروهای کاردان و جوان این مهم در استان محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس قانون در سال آینده باید۲۰ درصد از هزینه‌های تمام شده دستگاه‌های اجرایی به نسبت سال جاری کاهش یابد که هدف از اجرای این طرح چابک‌سازی دولت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی به شاخص‌های مختلف در بحث خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم توجه کنند و اجرای چارچوب‌های قانونی می‌تواند مسیر توسعه استان را هموار کند.

در این نشست با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ارتباط با اجرای طرح شهر هوشمند و توسعه دولت الکترونیک، شفاف‌سازی در تعداد کارمندان دولت و مسایل زیرساختی شهرستان‌های استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.