بهرام نصراللهی‌زاده روز پنجشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی کردستان که با حضور  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: نظام اجرایی و اداری کشور نظام پرمشغله‌ای بوده که دایره خدمات آن بسیار گسترده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای در کشور در راستای پویایی کار دستگاه ها انجام می شود، افزود: سالانه دستگاه‌های اجرایی در محورهای خاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا نقاط قوت تقویت و تلاش برای اصلاح نقاط ضعف آنها انجام شود.

نصراللهی‌زاده گفت: این جشنواره رقابتی سالم برای دستگاه‌های اجرایی در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم است و در هفت محور از جمله  مدیریت سرمایه انسانی، ارتقای سلامت اداری و مسئولیت پذیری  و در ۲ بخش شاخص های عمومی و اختصاصی بر مبنای مستندات ارائه شده توسط دستگاه‌ها  برگزار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: بالاترین درصد تحقق دستگاه‌های استان در این هفت محور مربوط به محور توسعه دولت الکترونیک با ۶۱.۹ درصد اهداف تعیین شده است.

نصراللهی‌زاده اعلام کرد: ۱۰ دستگاه اجرایی استان در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی، ۱۴ دستگاه در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی، چهار دستگاه در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه ها ، ۱۴ دستگاه در گروه زیربنابی و تولیدی، و ۱۰ دستگاه در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت شرکت کردند.

وی اضافه کرد: از تعداد مذکور پنج دستگاه و در شاخص‌های عمومی و اختصاصی هم ۲ دستگاه به عنوان برگزیده دستگاه‌های اجرایی استان معرفی و تجلیل می‌شوند.
بیست و دومین جشنواره شهید رجایی اختصاص به برنامه ارزیابی دستگاه‌های اجرای در ارتباط با نظام تحول اداری در سال ۹۷ دارد.

۹۹۳۶ /  ۳۰۳۴ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.