به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم معرفی دستگاه های برتر اجرایی در جلسه شورای اداری استان که عصر امروز (شنبه - ۹ شهریور) در سرسرای شهدای دولت و با حضور استاندار، معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

بر این اساس و طبق ارزیابی های صورت گرفته، برق منطقه ای غرب کشور با مدیرعاملی علی اسدی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مدیریت حجت الاسلام هادی عسکری، امور اقتصادی و دارایی با مدیریت علی محمدی، آموزش فنی و حرفه ای با مدیریت یاور محمدی و آموزش و پرورش با مدیریت مجید یزدان پناه از جمله دستگاه های برتر اجرایی استان بودند.

همچنین در این جلسه، اداره کل استاندارد با مدیریت محمودرضا نیازی، بهزیستی با مدیریت فاطمه رضوان مدنی، جهاد کشاورزی با مدیریت نوربخش حاتمی، دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت محمودرضا مرادی، منابع طبیعی با مدیریت انشالله کولانی، صنعت، معدن و تجارت با مدیریت محسن دارابی، کمیته امداد با مدیریت محسن رخصی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیریت حسن عزیزی دیگر دستگاه های برتر اجرایی استان کرمانشاه معرفی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: برای معرفی دستگاه های برتر اجرایی عملکرد ۵۴ دستگاه با توجه به شاخص های تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

حبیب الله وفایی افزود: بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سلامت اداری و پاسخگویی به ارباب رجوع، استقرار نظام مدیریت عملکرد، شفافیت و مدیریت مالی، توسعه دولت الکترونیک، اصلاح ساختار سازمانی و مدیریت سرمایه انسانی از جمله شاخص های تعیین شده برای تعیین دستگاه های اجرایی برتر بود.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.