به گزارش ایرنا،شهرام طهماسبی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به فعالیت و تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه ساماندهی فضاهای اداری و ضرورت همراهی مدیران استان با مصوبات این کارگروه اشاره کرد و افزود: اگر به جای کار و نگرش گروهی دچار تنگ نظری شویم، این امر یک عامل بازدارنده درتوسعه استان خواهد بود.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: هر یک از ما باید خود را عضوی از مجموعه نظام اداری و اجرایی استان بدانیم و مسائل را به صورت سیستماتیک ببینیم و مدیریت نظام مند را پیاده سازی کنیم.
طهماسبی به استفاده بهینه از فضاهای موجود در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و ادامه داد: صرفه جویی در هزینه ها به ویژه هزینه های مربوط به انرژی باید در سطح دستگاه های اجرایی با مدیریت بهینه فضاهای اداری مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: باید جلوگیری از توسعه های بی قاعده را مبنای کار و مسیر حرکت خود قرار دهیم تا از این طریق به صرفه جویی در آمد و شد بین واحدهای مختلف اداری دست یابیم و از سرگردانی مردم در فضاهای اداری در سطح شهر جلوگیری کنیم.
طهماسبی با بیان اینکه قدرت یک مدیر در ساختمان ها و اتاق های بزرگ، نیروهای زیاد و هزینه های گسترده نیست، افزود: یک مدیر باید به صورت یک بهره ور از فضاها و امکانات تحت سرپرستی خود استفاده کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: هر گونه مقاومت در برابر ساماندهی فضاهای اداری استان می تواند در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر گذار باشد، بنابراین لازم است مدیران، لیست ساختماهای مازاد و کم بازده دستگاه اجرایی تحت سرپرستی خود را تا بهمن سال جاری به دبیرخانه کارگروه ساماندهی فضاهای اداری استان اعلام کنند تا تصمیم گیری مناسبی پیرامون آنها اتخاذ شود.
وی افزود:بناست ساختمان های اداری که بیش از 30 سال قدمت دارند، شناسایی شود تا پیرامون آنها برنامه اجرایی لازم تدوین و پیاده سازی شود.
طهماسبی گفت: هر گونه تصمیمی در ارتباط با خرید، فروش، تخریب، بازسازی و احداث فضای اداری باید از طریق کارگروه ساماندهی فضاهای اداری استان طرح و اجرا شود.
/6085/7312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.