حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک امروز چهارشنبه در نشست تعاملی با جمعی از اصحاب رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه ها و اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز در این راستا بیشتر بر روی برگزاری دوره های آموزشی اعم از نیروهای کادری و سربازان استوار است.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته عقیدتی ، سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری نیز گفت: شهید مطهری نماد عینی و مظهر بصیرت و بینش عمیق سیاسی و دینی در جامعه اسلامی است.

وی آثار ، سیره و راه شهید مطهری را بهترین نمونه و الگوی عملی نسل امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه و سپاه فتح استان برنامه های متنوعی را در طول این هفته پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه ها به دلیل شرایط امروز و بیماری کرونا به شکل مجازی و محدود اجرا می شوند، گفت: تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی در مجموعه سپاه و پایایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان از مهمترین این برنامه هاست.

حکمتی نیک همچنین بر ضرورت تعامل و ارتباط تنگاتنگ مجموعه تبلیغات و روابط عمومی سپاه و همچنین بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد را با اصحاب رسانه از هر طیف و گروهی را یادآور شد و گفت: استفاده مناسب از ظرفیتت و جایگاه تبلیغات و رسانه های در تراز اتنقلاب اسلامی امروزه یکی از مهمترین و ضرورت های مورد تاکید برای تبیین سیاست های راهبردی در سپاه محسوب می شود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: نقش اصحاب رسانه در سیر تحولات و راهبردهای مورد نظر سپاه که همان افق روش مد نظر ولایت و مقام معظم رهبری برای ساخت تمدن جدید ایرانی و اسلامی است ،بسیار تعییین کننده خواهد بود.

وی همچنین به نقش ارزنده، تعیین کننده و فداکارانه سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و تیپ سرافراز ۴۸ فتح برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا همگام با سایر نهادهای حاکمیتی ، اجرایی و مردم نیز گفت: سپاه به فراخور هر نیاز و ضرورتی که در جامعه و ملت بزرگ ایران بوده ورود می کند.

حکمیتی نیک تصریح کرد: برنامه های حمایتی و کارکرد اصلی سپاه در مواجه با بحران کرونا در بخش های مختلف نمود عینی و بارز داشته که راه اندازی قرارگاه شهید سلیمانی برای تولید روزانه بیش از ۲۵ هزار عدد ماسک ، گندزدایی اماکن و مکان های عمومی ناشی از بیماری کرونا و همچنین برگزاری رزمایش کمک های مومنانه برخی از مهمترین کارکردها و تلاش های مجاهدانه این مجموعه در طول ورود بیماری کرونا به استان بوده است.

روز گذشته با محوریت سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و همکاری سایر نهادهای حمایت و اجرایی در استان بیش از ۲۵ هزار بسته های معیشتی و اقتصادی بین حدود ۱۴هزار خانواده نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.