حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تولید محتوا در هر زمینه‌ای اعم از کتاب، خبر، سخنرانی و مداحی باید قانع‌کننده باشد، افزود: در این رابطه بیان مطالب با لحن حماسی و شورانگیز کافی نیست و باید کلام در قلب‌ها نفوذ کند و اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه پرهیز از افراط و تفریط، خودداری از روحیه محافظه‌کاری، دوری از احساسات، بی‌توجهی به منافع حزبی و گروهی و در نظر گرفتن مصالح ملی و انقلاب را می‌توان ویژگی‌های یک خبرنگار و فعال رسانه‌ انقلابی عنوان کرد، اظهار داشت: در این زمینه باید رسانه‌ها و خبرنگاران هوشیار باشند و در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن ایستادگی کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: برخی قلم‌ها واقعا در جامعه تاثیرگذار هستند و باید برای تحقق آرمان‌ها و اهداف از افراد ارزشی و توانمند در عرصه رسانه استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سرایی افزود: خبرنگار ارزشی نباید از هیچ‌کس واهمه داشته و باشد و به دنبال تحقق مطالبات رهبری و مردم باشد ضمن اینکه باید حرف حق را بدون اکراه بیان کند.

وی شناسایی آسیب‌های سیاسی و اجتماعی، نقد عالمانه و هوشمندانه مسائل روز استان و کشور، بررسی مطالبات مردم را یکی از وظیفه‌های اصحاب رسانه عنوان کرد و اظهار داشت: در این استان گاهنامه، هفته‌نامه و نشریات به وفور وجود دارد اما تاثیرگذاری مورد انتظار وجود ندارند.

دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون این بیانیه مغفول مانده و هشت ماه از زمان صدور این بیانیه می‌گذرد اما تاکنون حتی یک پایان‌نامه با این موضوع ارائه نشده است.

حجت‌الاسلام سرایی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست که نسبت به موضوع نفوذ هشدار می‌دهند اما تاکنون ابعاد این موضوع نیز ناشناخته مانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.