نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: خبرنگارانی که واقع بینانه قلم می‌زنند، در راستای ترویج دین و انقلاب، حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه قدم برمیدارند، جایگاه والایی دارند چرا که رساندن پیام حق رسالت بسیار بزرگی است .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، 17 مرداد در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، اظهارکرد: شما خبرنگاران در عرصه ارزشمند و مهمی قدم گذاشته اید، خداوند به شما قدرتی بدهد که بتوانید به درستی عمل کنید و در مسیر تقویت ارزش های الهی و انقلابی حرکت کنید .

وی افزود: قلمی که مسئولیت شناس باشد و در مقابل کجی ها با صلابت ایستادگی کند ارزش بسیاری دارد، این قلم نقش مهمی در شقاوت و سعادت جامعه ایفا می کند .

این مسئول بیان کرد: خبرنگارانی که واقع بینانه قلم می‌زنند، در راستای ترویج دین و انقلاب، حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه قدم برمیدارند، جایگاه والایی دارند چرا که رساندن پیام حق رسالت بسیار بزرگی است .

امام جمعه کرج خطاب به خبرنگاران برضرورت برخورداری از شجاعت، صراحت، امانتداری و به موقع سخن گفتن اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: اگر خبرنگاران این نکات را رعایت کنند هیچگاه دچار دردسر نمی شوند و همیشه مخاطب دارند .

وی در ادامه از نقش اخبار و اطلاعات درآگاهی مردم سخن به میان آورد وگفت: این اخبار و اطلاعات در موضع گیری و تغییر نگرش افراد نقش موثری دارند. اگر اطلاعات سالم و مفید در اختیار مخاطب قرار دهید جامعه پیشرفت می کند .

حسینی همدانی تاکید کرد: شما با قلم خود و انجام رسالت فرهنگی در باور و عمل افراد تغییر ایجاد می کنید واین کار کوچکی نیست. پس با برخی از رفتارها سطح کاری خود را پایین نیاورید .

امام جمعه کرج تصریح کرد: سعی کنید از قلمتان در راستای ترویج فرهنگ دینی و انقلابی استفاده کنید و حقایق را به درستی به مردم القا کنید .

وی گفت: برای بیان حقیقت مقاومت کنید و در این راه خدا را در نظر بگیرید، از خطوط قرمز رد نشوید و در انجام کار خود نقد شخصیتی و گفتمانی را از هم متمایز کنید .

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه اگر در مسیر بیان حقایق اصولی عمل کنید هیچ کس نمی تواند به شما اعتراضی داشته باشد، گفت: در انجام وظیفه خود آمایش سرزمینی و رصد مشکلات را اولویت قرار دهید و صدای گویای مردم باشید .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.