به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در شورای اداری لرستان که به مناسبت معرفی نماینده جدید ولی فقیه در استان تشکیل شده بود اظهار داشت: امیدواریم این جلسه توسعه و پیشرفت لرستان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: باید بررسی شود که برای تعالی استان ها که مورد تاکید مقام معظم رهبری چه اقداماتی نیاز است که انجام دهیم.

استاندار لرستان بیان کرد: توجه به ویژگی های خاص هر استان در حوزه های مختلف باید بررسی و کارشناسی شود زیرا رهبر انقلاب بر ویژگی های ممتاز و برجسته فرهنگ و آداب و رسوم منطقه ها تاکید دارند.

خادمی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه مربوط به قشر خاصی نیست، اضافه کرد: ارتباط با اقشار مختلف مردم از دیگر تاکیدات رهبری است.

وی ادامه داد: راه ولایت مسیر باریک عشایر رو قبلی نیست بلکه اتوبانی است که گستردگی و وسعت فراوانی دارد.

استاندار لرستان یادآور شد: ارتباط با بخش پیشرو جامعه از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید این مهم همواره مورد توجه قرار بگیرد.

خادمی گفت: اهداف نظام ترسیم شده و باید راهبردهای متناسب آن با مقتضای زمان تعریف شود و امیدواریم این اتفاق به خوبی در استان رخ دهد.

وی اظهارداشت: حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در طول ۱۲سال گذشته در استان علاوه بر فعالیت های ذاتی روحانیون در حوزه های همکاری با دولت و موارد مربوط به اجراییات همکاری داشته اند.

استاندار لرستان بیان کرد: آشنایی ایشان با امور اجرایی مهم بود که امیدواریم در هر سنگر به خدمات خود به نظام ادامه دهد.

خادمی اضافه کرد: همچنین مردم مداری و اخلاق مداری از ویژگی های حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی است و دستگاههای اجرایی آماده همکاری و آماده رهنمودهای ایشان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.