به گزارش خبرنگار مهر، طی روزهای اخیر کلیپی از محل تجمع و خوشحالی طرفداران نفر اول انتخابات شهرستان‌های بویراحمد و دنا در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌هایی را در بر داشت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدام فردی در ادای کلمات زشت و زننده به نماینده فعلی شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: حسب بررسی انجام شده شخصی برای فیلمبرداری جمعیت به بوسیله جرثقیل بالا برده شده است.

حسنی افزود: شخصی که کلیپ را تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر نموده، عباراتی را که تنش زا بوده شخصاً در این کلیپ بیان کرده که موجب تشویش اذهان عمومی شده و این شخص به زودی شناسایی و با وی برخورد خواهد شد.

حسنی اظهار کرد: رسیدگی، بررسی‌ها و اقدامات دستگاه قضائی به شورای تأمین جهت برخورد با این قضیه‌ی مجرمانه بعد از مشخص شدن واقعیت، انجام می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دوم اسفند ۹۸، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق‌های اخذ رأی، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت بودیم و این مهم به عنوان یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و مردم به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند.

حال نیروی انتظامی از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد که با خلق این حماسه بزرگ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند و خادمین خود در مجموعه انتظامی، نظامی، امنیتی و قضائی را در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی نمودند، تقدیر و تشکر می‌کند.

لازم به ذکر است که در تاریخ سوم اسفند، در جشن خود جوش و مردمی کاندیدای منتخب شهرستان‌های بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد، افراد سودجو و فرصت طلب با سو استفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی، باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی گردیدند که با انجام این عمل قبیح، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای داشتند.

این حرکت از منظر اخلاقی، عرفی، قانونی و … محکوم بوده و از لحظه انتشار این کلیپ، پلیس کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود کرده که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می‌گردد که چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سو استفاده و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ‌های مشابه را داشته باشند، این اقدام آنها یقیناً از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضائی، مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ‌هایی رقم خواهد زد.

مهدی روشنفکر منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا نیز در اطلاعیه‌ای در خصوص این کلیپ آورده است: حضور باشکوه و غرورآفرین شما در انتخابات این دوره، یکی دیگر از حماسه‌های ماندگار این سرزمین است. بازتاب جهانی این حضور و مشارکت، مایه‌ی افتخار اینجانب و این استان است.

در خصوص انتشار کلیپ عجیب و مشکوک امروز به استحضار شما می‌رساند جشن این روز به صورت کاملاً خودجوش و غیررسمی برگزار گردید.

حسب اطلاعات واصله، در این مراسم فردی با استفاده از جرثقیل و از ارتفاع بالا نسبت به تهیه‌ی فیلم و تصویر از جمعیت حاضر اقدام می‌کند.

فردی دیگر با شیطنت سخنانی توهین‌آمیز و زشت و زننده درباره‌ی نماینده‌ی اخلاق‌مدار، متین و بزرگوار مردم در مجلس شورای اسلامی بیان می‌کند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این رفتار غیراخلاقی و مشکوک، از چنین رفتارها و افرادی اعلام برائت می‌کنم.

واقعیت این است که در ایّام تبلیغات انتخاباتی و به اذعان مقامات مسئول، جریان ندای وحدت بیشترین پایبندی به اخلاق و قانون را داشته است. لذا، اخلاق مداری سرلوحه‌ی برنامه‌ها و شعارهای ما بوده و خواهد بود.

طبیعتاً حق پیگیری قضائی تا حصول نتیجه و روشن شدن کم و کیف ماجرا برای اینجانب محفوظ است.

بر این‌مبنا، بدین‌وسیله از نهادهای نظامی و امنیتی و مقامات قضائی استدعا دارد در این خصوص مساعدت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.