به گزارش خبرنگار مهر، سید علی ملک حسینی بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم ما با حضور حداکثری و آمدن پای صندوق انتخابات و بله گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات با توجه به فعالیت‌های انجام شده، در بسیاری از آیتم‌ها کاهش چشمگیری، در حوزه تخلفات داشتیم.

ملک حسینی افزود: سیاست پیشگیری مانع از آن نیست که در آن جاهایی که خدای نکرده افرادی بخواهند از خطوط قرمز عبور کنند برخورد نکنند برخورد ما در عبور از خطوط قرمز سریع و قاطع خواهد بود.

وی تصریح کرد: فردا انشاالله یک شور و شعور انقلابی و انتخاباتی را در استان خواهیم دید و حضور پرشور و حماسی مردم به تمام جهان مخابره خواهد شد.

ملک حسینی افزود: امروز نیز که تبلیغات ممنوع است، فضای مجازی تحت رصد است و از مردم تقاضا می‌کنم که در روز پنجشنبه که سکوت کامل تبلیغاتی هست و ستادها قطعاً تعطیل و جمع آوری خواهند شد، قانون را رعایت کنند و در روز جمعه که روز انتخابات است همه با شور و شعف از همان ساعات ابتدایی صبح حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که همیشه در امر انتخابات داریم این است که برخی رأی دادن را به ساعتهای پایانی موکول می‌کنند و توصیه می‌کنیم که مردم عزیز استان حتی المقدور در ساعات ابتدایی برای رأی گیری اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.