قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در گردهمایی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری با رویکرد توسعه سرمایه گذاری اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت در راستای ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام و انتخاب فرد اصلح است.


به گفته وی، توطئه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی برای ضربه زدن به ارزش های نظام از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته که در تمام عرصه ها هوشیاری مردم و پایبندی ملت ایران به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشه های آنان را خنثی کرده است


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عملکرد و برنامه های خود را ارائه کنند تا مردم با آگاهی و بررسی مناظره های نامزدها، فرد اصلح را انتخاب کنند.


سلیمانی دشتکی افزود: افراد در انتخابات پیش رو از شعارهای پوپولیستی و عوامفریبانه پرهیز کنند که این سیاست در زمان حاضر با گسترش آگاهی و دانش و اطلاعات عمومی دیگر نتیجه نمی دهد.


به گفته وی، در زمان کنونی که استفاده از انواع تکنولوژی ها و فضای مجازی در دورافتاده ترین نقاط نیز رشد یافته، شعارهای عوامفریبانه دیگر جواب نمی دهد.


سلیمانی دشتکی با تشریح فعالیت های گازرسانی، آبرسانی، توسعه حمل و نقل و راهسازی در چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم ادامه داد: زیرساخت های سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در این استان مهیاست.
وی مشارکت تشکل های مردم نهاد و بخش خصوصی را در تکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی، عمرانی و آموزشی استان خواستار شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 627632
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.