به گزارش ایرنا وحید محمدی تبار افزود که هرگونه تبلیغات زود هنگام داوطلبان در رسانه‌ها و فضای مجازی تخلف است و هیات‌های نظارت و بازرسان و دستگاه‌های مسئول نظارت، رصد و با تخلف برخورد قانونی می‌شود.
وحید محمدی‌تبار اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام و استفاده از فضای مجازی ضمن اینکه تخلف قانونی محسوب می‌شود و ممکن است در بررسی صلاحیت نامزدها مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه گفت که اعضای هیات نظارت قیم مردم نبوده و حق ندارند برای مردم تعیین تکلیف کنند.
وی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب است، تاکید کرد که رد صلاحیت و یا تأیید صلاحیت افراد باید بر مبنای قانون باشد و سلیقه شخصی و یا سیاسی نباید دخیل شود.
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی همه به قانون عمل کنیم با کمترین مشکلات روبه‌رو می‌شویم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
چهار هزار و 638 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند که نسبت به دور چهارم 438 نفر افزایش داشته است.
از مجموع چهار هزار و 638 داوطلب عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد 726 نفر در حوزه شهری و سه هزار و 912 نفر نیز در حوزه روستایی نام‌نویسی کرده‌اند.
از این تعداد داوطلب 337 نفر زن و چهار هزار و 301 نفر نیز مرد هستند.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.