سید سعید شاهرخی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند شکایت خود را از 3 تا 6 اردیبهشت‌ماه به هیات نظارت استان اعلام کنند.
وی ادامه داد: رسیدگی و بررسی نهایی هیات نظارت استان‌ها به شکایت داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند به مدت 10 روز از هفت تا 16 اردیبهشت انجام می‌گیرد.
شاهرخی با اشاره به زمان تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه صورت خواهد گرفت و امیدواریم داوطلبان عضویت شوراها از تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و سایر محیط ها پرهیز کنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در استان قزوین گفت: در 6 شهر اقبالیه،الوند،محمدیه،آبیک،تاکستان و قزوین انتخابات پنجمین دوره شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
پنج هزار و 518 نفر از استان قزوین داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند که با افزایش 19 درصدی داوطلبان مرد و 43 درصدی زنان در مقایسه با دوره گذشته همراه بوده است.
استان قزوین دارای 706 حوزه شهری و روستایی واجد برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا می باشد که از این تعداد 25 حوزه شهری و 682 حوزه نیز روستایی است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شکل هم زمان 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.