آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد انتخابات اداره‌کل صداوسیمای مرکز بوشهر افزود: باید مجلس قوی داشته باشیم زیرا قوت و اقتدار مجلس به معنای اقتدار نظام است.
وی بیان کرد: یکی از جنبه‌های انتخابات تعیین افرادی است که تصدی امور به آنها محول می‌شود و باید در این زمینه افرادی اصلح انتخاب شوند.
صفایی بوشهری حضور جمعی مردم در رای گیری را جنبه دیگر انتخابات خواند و این حضور را نشانه همیاری مردم با نظام دانست.
وی ادامه داد: اعتماد به مدیریت انتخاباتی نظام سومین شاخص انتخابات است و وقتی مردم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند یعنی به نظام اعتماد کرده‌اند.
صفایی بوشهری اظهار کرد:  کشورهای استکباری به دنبال حضور نیافتن مردم در انتخابات هستند و حضور مردم در این عرصه نه محکم به دشمنان و مقاومت سیاسی در برابر اندیشه‌های‌ آنان است.
وی اضافه کرد: جنبه دیگر انتخابات ایجاد نشاط اجتماعی است که باعث حضور همه قشرها در صحنه می‌شود.
امام جمعه بوشهر گفت: اگر مردم در عرصه‌های انتخابات شرکت نکنند راه برای بیگانگان و نابودی نقش مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی باز می‌شود.
صفایی بوشهری با اشاره به ناتوانی دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی در فضای حقیقی، گفت: دشمنان رویکرد مقابله خود را در فضای مجازی دنبال می‌‎کنند و باید رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در زمینه افشاگری فعالیت‌های دشمنان و حمله متقابل به آنان تلاش کند.
وی بیان کرد: باید فضای مجازی را مدیریت کنیم و نگذاریم دشمن در این زمینه به اهدافش برسد.
صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ و اخلاق سیاسی انتخابات گفت: باید این فرهنگ جا بیفتد که هر نامزدی که اخلاق را رعایت نکرد به درد مجلس نمی‎‌خورد و در وهله اول نامزدها باید به رقبای خود احترام بگذارند.
وی تاکید کرد: همچنین نامزدها باید از اسراف در تبلیغات خود به طور جد اجتناب کنند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر نیز با اشاره به تولید ۵۰ هزار دقیقه برنامه در صداوسیمای استان برای انتخابات گفت: برای اولین بار و در عملیاتی ویژه، روز انتخابات مجلس یازدهم از ۱۵ نقطه استان بوشهر پخش زنده می‌شود که کاری ابتکاری و جهادی است.
سیدحسین ناظر افزود: پشتوانه انتخابات امسال در صداوسیمای مرکز بوشهر برگرفته از آرای مردم با افکارسنجی ۵۰ پرسشگر و تلاش ۱۵۰ نیروی عملیاتی این اداره‌کل برای روز انتخابات است.
وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های ما برای انتخابات از ۶ ماه پیش و از هشتم آبان انجام شده که تلاش کردیم در پنج مرحله‌ تبیین، تهییج، فراخوان، روز انتخابات و پس از انتخابات عملیات رسانه‌ای اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.