محمدرضا حدادزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قانون انتخابات بسیار دقیق است، وظایف همه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند مشخص کرده است که آشنایی به مقررات در تمام مراحل و عمل دقیق به آن از جمله وظایف خطیر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همکاری قانونمند تمام عوامل طبق مقررات به خصوص در تبلیغات موضوع مهمی است که تاکنون انجام شده است، امیدواریم همه اعضا به طور جدی وظایف خود را انجام دهند و زمینه مشارکت پرشور همگان را در این مساله فراهم کنند.

این مسوول قضایی در مرکز استان اظهار داشت: رعایت اخلاق انتخابات از جمله مسائل و موارد مهم برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه جاری است که همه باید تابع مقررات باشند و به طور جدی ماموریت های تعریف شده خود را انجام دهند.

حدادزاده همچنین به اهمیت فضای مجازی و تبلیغاتی که در مورد انتخابات در آن صورت می‌گیرد اشاره کرد و رعایت دقیق مقررات را توسط نامزدها و هواداران آنها خواستار شد.

تبلیغات انتخابات مجلس از ساعت ۲۴ چهارشنبه شب هفته گذشته آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه هفته جاری ادامه دارد.  

  ۲۳۹ نفر در انتخابات این دوره مجلس از استان یزد ثبت نام کردند که صلاحیت ۱۴۷ نفر تایید شده‌اند؛ برای جمع آوری آرای مردم در ۱۰ شهرستان  ۷۷۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است. 

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد .

دوم اسفند ماه آینده انتخابات مجلس همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه  یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.