شب گذشته گروهی با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه در سلامت انتخابات، تصاویری از انتقال صندوق های رای منتشر کرده و مدعی شدند که صندوقها به صورت غیر قانونی در حال انتقال است با این حال حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان گفت: برخی صندوق های رای دیرتر از سایر صندوق ها به شعب منتقل شد اما همه چیز بر اساس روال قانونی  و اداری انجام شده و خدشه ای به صندوق های رای و تعرفه ها وارد نشده است.

وی ادامه داد: بنده و همکارانمان در دستگاه قضا از ابتدای شروع فرایند رای گیری در تمامی شعب حضور دارد و امیدواریم یکی از سالمترین و با شکوه ترین انتخابات های استان را برگزار کنیم.

رئیس کل دادگستری تاکید کرد: همراه همکاران قضایی در تمامی شعب حضور دارند و از نزدیک روند برگزاری انتخابات  را رصد می کنند.

نگین تاجی یادآوری کرد: افراد و اشخاصی که با ارسال کلیپ و تصاویر در فضای مجازی باعث ملتهب شدن فضا و تشویش اذهان عمومی می شوند، نیز شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف آن را به مسئولان ذیربط و ناظران حاضر در شعب اخذ رای گزارش دهند تا موارد مطرح شده  از طریق مراجع قانونی پیگیری شود..

گفتنی است معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  نیز با ارسال پیامی در خصوص حواشی پیش آمده گفت: اصل ماجرا این است که نماینده فرماندار، تعرفه و صندوق را از فرمانداری و هیئت نظارت تحویل گرفت و قصد خروج از خروجی مسدود شده خیابان را داشته است.

حسنی گفت: فردی جلوی وی را گرفته و  با هم درگیر شدند و  صندوق را می شکند و مدعی می شود که از همین اول می خواهند تخلف کنند، و  فیلم آن را تهیه و برای دوستان و حامیانشان ارسال می کند و به آن ها فراخوان می دهد.

وی افزود: این اقدام  طراحی شده است و برخی عاملین بازداشت شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.