به گزارش ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شاخص هایی از جمله تعداد پزشکان استان، تعداد پزشکان طرف قرارداد ثبت نام شده در سامانه الکترونیک، تعدادنسخ کاغذی و الکترونیک پزشکان، داروخانه ها و پاراکلینیک ها و مبلغ  نسخ کاغذی و الکترونیک داروخانه ها و پاراکلینیک ها در خصوص گسترش طرح نسخه الکترونیک رتبه این استان در سه ماهه نخست و دوم امسال به ترتیب ۸۷۳۱ و ۱۰۷۶۵ بوده است.

پیام اکبری افزود: پیشرفت در ثبت نسخ الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول ۲۳.۶ بوده است.

وی تصریح کرد: استان هایی همچون کردستان و اردبیل با اینکه امتیاز بیشتری نسبت به این استان دارند اما رشد زیادی در سه ماهه دوم امسال نداشته اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: استان های کردستان، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و زنجان پنج استان برتر در زمینه طرح نسخه نویسی به شیوه الکترونیکی در کشور بوده اند.

ظرف ۲ سال گذشته این چهارمین بار است که مدیران و کارکنان مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به سبب خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان و اجرای طرح های موفق کشوری مورد تقدیر مقامات ارشد این سازمان  قرار گرفته اند.  

۳۲۰ هزار نفر بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد ساکن هستند اما به بیش از ۳۵۰ هزار نفر خدمات ارائه می شود.

حدود ۴۶ درصداز جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه درمانی تأمین اجتماعی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.