مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجهیزات تشخیصی و درمانی و پزشکان درمانگاه تخصصی دهدشت طی سه سال اخیر ارتقا و افزایش یافت.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد پیام اکبری در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت درمان در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه افزود: با وجود شهرستان های چهارگانه(کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده) مانع تحقق اهداف ما برای توسعه مراکز درمانی در شهرستان کهگیلویه شد.

وی اظهارکرد: در سال 86 مصوب شد که درمانگاه عمومی شهر دهدشت به درمانگاه تخصصی ارتقاء پیدا کند اما متاسفانه به علت نداشتن فضای فیزیکی و تجهیزات لازم نتوانست توسعه و ارتقاء یابد و تنها نام این درمانگاه تغییر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از دو سال پیگیری و تلاش تنها مجوز اضافه شدن 600 متر به فضای فیزیکی این درمانگاه داده شد که متاسفانه این مجوز نیز در سازمان متوقف شده است که فضای 300 متری با بازسازی و جابه جایی قسمت های مسکونی و پشتیبانی به این درمانگاه اضافه کرده ایم.

اکبری تصریح کرد: پزشکان متخصص درمانگاه دهدشت دو برابر شده، تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز درمانی ارتقاء یافت، تجهیزات تشخیصی درمانی به روز شد و مجوز تبدیل رادیولوژی آنالوگ این درمانگاه به دیجیتال در پایان امسال صادر شده است.

وی ادامه داد: دستگاه آندوسکوپی این درمانگاه طی سال 96 با اعتبار 600 میلیون تومان خریداری و در خرداد ماه امسال نیز شروع به کار کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درمانگاه تخصصی دهدشت در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می کند و شهر دهدشت 58 هزار نفر بیمه شده دارد.

اکبری در خصوص وضعیت درمان تامین اجتماعی در شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی اضافه کرد: به نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پیشنهاد داده ایم که پیگیری کنند تا از محل اعتبارات سه درصد نفت یک درمانگاه عمومی برای شهر لیکک ساخته و احداث شود تا سازمان تامین اجتماعی که دو هزار متر زمین نیز در این شهر دارد نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.