مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: کردستان پیشگام در حذف و جایگزینی نسخه دفترچه‌ای به نسخه الکترونیک در کشور است.

به گزارش ایلنا، هوشنگ فولادی شامگاه یکشنبه در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: توجه به محرومیت‌زدایی و توجه اقشار آسیب پذیر جامعه با وجود بحران‌های پیش آمده برای انقلاب  در این چهار دهه، نشان از مردمی بودن آن دارد.

وی سال ۹۷ را از نظر اقتصادی، سال دشواری دانست و اذعان کرد: تحریم‌ها نه تنها بر معیشت مردم تاثیر گذاشت بلکه طرح‌ها و برنامه‌های دولت درباره پروژهای عمرانی و سرمایه‌ای را با رکود مواجه کرده است.

فولادی همچنین سال ۹۷ را سال پرباری دانست و افزود:  درمانگاه کامیاران از نظر ساختاری و فیزیکی یکی از درمانگاه های سازمان تامین اجتماعی مطرح کشور است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی دیگر پروژه مورد بهره برداری را توسعه اورژانس بیمارستان سنندج با فضایی  ۲ هزار متری و اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان است‌ که دارای استاندارد بین المللی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان همچنین بهره برداری از درمانگاه بانه در آذر ماه امسال را از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در سال ۹۷ بیان کرد.

فولادی از دیگر اقدامات سازمان را تبدیل درمانگاه عمومی سطح یک مریوان و همچنین درمانگاه عمومی بیجار به درمانگاه تخصصی دانست و تصریح کرد: درمانگاه مریوان بعد از گذشت ۲ سال از فعالیتش در حال حاضر به یکی از درمانگاه‌های تخصصی این استان تبدیل شده است.

وی شروع پروژه بیمارستان سقز را از برنامه های بلند مدت مدیریت درمان دانست و گفت: سقز به عنوان بزرگترین شهر استان قریب به ۱۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی با پوشش دهی شهرهای بانه، بوکان، تکاب و دیواندره است.

فولادی در پایان حذف و جایگزینی نسخه دفترچه‌ای به نسخه الکترونیک را یکی مهمترین برنامه‌های این سازمان برشمرد و تصریح کرد و گفت: استان کردستان به‌عنوان پیشگام در این امر، روزانه اقدام به ۲ هزار نسخه الکترونیک به جای نسخه دفترچه‌ای می کند که مشوق دیگر سازمان های بیمه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.