معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۴۰میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در کشور وجود دارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مهدی درخشان در مراسم تودیع و معارفه مدیردرمان تامین اجتماعی استان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با تلاش های روزافزون خود توانسته باری از دوش دولت بردارد و با بیمه شدن بیش از 40 میلیون نفر در کشور به بیمه تامین اجتماعی با افزایش بهره وری در راستای مرتفع کردن مشکلات این بیمه شدگان تلاش می کند.

وی برنامه محوری، را از اولویت های دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف دانست و اظهار کرد: توجه به زیر ساخت های بخش it ، نظام ارجاع داخلی سازمان وراه اندازی نسخه الکترونیک در بیمارستانهای تامین اجتماعی  از اقدامات مهم تامین اجتماعی در کشور بوده  که باهدف افزایش خدمت رسانی به بیمه شدگان ارائه شده است.

درخشان افزود: برای رفع مشکلات بخش درمان استان ، ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی  برای بهبود شاخص های سلامت و درمان توجه ویژه ای باید به این استان داشته باشند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی مهم ترین مشکل سازمان تامین اجتماعی را عدم تقارن منابع و مصارف سازمان عنوان کرد و گفت: اگرچه منابع خوبی در تامین اجتماعی وجودارد ولی  عمل به تعهد سازمان در حوزه درمان، تامین حقوق بازنشستگی مستمری بگیران  ازجمله مصارفی است که ماهانه مبالغ زیادی را به خود اختصاص میدهد که باید سازمان ماهانه پرداخت کند.

به گزارش ایسنا؛مراسم معارفه صادق اسماعیل زاده به عنوان مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی  در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا برگزار شد و از خدمات ابراهیم شیرزاده تقدیر شد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.