مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران گفت:سازمان تامین اجتماعی در حوزه واگذاری بیمارستان تامین اجتماعی دخیل نبود و پس گرفتن آن باید از طریق نمایندگان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در جلسه بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شرق مازندران در دفتر کانون بازنشستگان شهرستان بهشهر اظهار کرد: شهرستان های گلوگاه و بهشهر در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستند ، در ابتدا بیمارستان تامین اجتماعی برای بهشهر در نظر گرفته شده بود که در محاسبات اولیه درست بود اما با هبه کردن این بیمارستان به وزارت بهداشت کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی با مشکل مواجه شدند.

محمد خورشیدی گفت: تک رشته ای بودن بیمارستان شهدا ضعف بزرگ این بیمارستان  است و به خاطر تک رشته ای بودن، بازنشستگان نمی توانند از ان استفاده کنند در حالی که با توسعه بیمارستان شهدا و اضافه کردن بخش هایی به آن بیمه شدگان از دارو، آزمایش، ویزیت و بستری رایگان بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه  واگذاری بیمارستان تامین اجتماعی دخیل نبود و پس گرفتن آن باید از طریق نمایندگان پیگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در گلوگاه باید مکاتباتی با سازمان تامین اجتماعی داشت که احداث درمانگاه نیاز به مصوبه هیات مدیره دارد و در مرحله بعد استان نظر کارشناسی ارائه می دهد .

خورشیدی در پایان بر توسعه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهشهر تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.