مرتضی سجاد پور روز چهار شنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۳ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: از تعداد شعب اخذ رای این شهرستان ۶۵ مورد در شهر و مابقی در روستاها است.

سجادپور تعداد شعب اخذ رای ثابت در شهرستان گچساران را ۷۲ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد شعبه های اخذ رای سیار در انتخابات پیش رو ۳۱ مورد خواهد بود.

وی اظهار کرد: بیش از ۱۲۰ دستگاه کامپیوتر و ۴۵۰ دستگاه خودرو برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان  نیاز است.

سجاد پور افزود:با توجه به ابلاغ برنامه زمان بندی برگزاری انتخابات سال جاری از سوی وزارت کشور، این ستاد آمادگی کامل برای  ثبت نام کاندیداها جهت شرکت در انتخابات از دهم آذرماه را دارد.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در تحقق اهداف و دستاوردهای نظام بی بدیل است و اعضای امور هماهنگی انتخابات در شهرستان گچساران در تلاش هستند تا با برگزاری یک انتخابات قانونمند، در تحقق این مهم نقش آفرین باشند.

رئیس دادگستری گچساران در این نشست گفت: برای پیشگیری از وقوع جرم در مکان های استقرار صندوق  امنیت های لازم ضروری است.

رضا غریب‌پور جهان‌آباد افزود: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم تلاش و زمینه پویایی و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: روسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی از هرگونه دخالت در تبلیغات انتخاباتی در محل کار بپرهیزند.

فرماندار گچساران در این نشست با بیان اینکه رقابت حداکثری ضامن تحقق مشارکت بیشتر شهروندان در پای صندوق‌های رای خواهد بود، گفت: فرمانداری این شهرستان با همکاری سایر نهادهای دولتی نقش مهمی در  تحقق مشارکت حداکثری دارند.

علی خوان پایه بیان کرد: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.

وی گفت: رقابت نامزدها با سلایق و گرایش‌های مختلف سیاسی یکی از مهمترین مواردی حضور مردم در انتخابات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.