امین امینیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نام نویسی در حوزه های انتخابیه هشترود و چاراویماق فقط در فرمانداری هشترود و ستاد مرکزی واقع در وزارت کشور انجام می شود افزود: ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و مرحله نخست ابلاغ به نامزدهایی که حائز شرایط نبوده اند در ۲۷ آذر اعلام می شود.

وی گفت: مقدمات برگزاری انتخابات سالم در شهرستان تدارک دیده شده و ستاد ثبت نام نیز آماده ثبت نام در زمان قانونی است و همه فرآیندهای انتخابات پیش رو بجز اخذ و شمارش آرا به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی به تشکیل هیات اجرایی انتخابات شهرستان اشاره و تاکید کرد: هیات اجرایی شهرستان ۱۱ عضو دارد که ۳ نفر آن عضو اداری (فرماندار، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال) و ۸ نفر معتمد می باشد.

امینیان خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام و بررسی،  ۲۱ بهمن ماه سالجاری اسامی داوطلبان به صورت رسمی اعلام خواهد شد و تبلیغات رسمی کاندیداها از ۲۴ تا ۳۰ بهمن به مدت ۷ روز و ۸ ساعت خواهد بود.  

وی اضافه کرد: حداقل سن ثبت نامی ۳۰ و حداکثر  ۷۵ سال است و داوطلبان علاوه بر مدارک هویتی، اصل آخرین مدرک تحصیلی (حداقل کارشناسی ارشد) و اصل گواهی مبنی بر قبول استعفا از مشاغل قبلی را نیز به همراه داشته باشند.

حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق با حدود ۹۰ هزار جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.