مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان روز چهارشنبه در همین زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: چهار مورد از این طرح ها افتتاحی و چهار طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

محمود دشت بزرگ آغاز عملیات اجرایی پست و خط برق ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان بهمئی و منطقه دژ کوه، افتتاح پست ۲۳۰ کیلو ولتی ساران و شروع عملیات خط ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه چم شیر در شهرستان گچساران را از مهترین طرح های افتتاحی و کلنگ زنی حوزه برق و انرژی در سفر وزیر نیرو به کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد.

شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد زیرمجموعه شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان است.

وزیر نیرو روز پنجشنبه هفته جاری به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در حوزه های آب و برق و بازدید و بررسی وضعیت این صنعت به کهگیلویه وبویراحمد سفر خواهد کرد.

اردکانیان فردا صبح و از طریق فرودگاه اهواز و ورود به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی سفر یک روز خود را به استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز خواهد کرد.

وی پس از افتتاح و کلنگ زنی و همچنین بررسی وضعیت صنعت آب و برق در شهرها و مناطق گرمسیری این استان  حوزه کهگیلویه بزرگ و گچساران عصر فردا نیز از طریق بالگرد و پس از بازدید هوایی از چندین طرح و سدهای در دست اجرای این استان وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد خواهد شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد، استاندار و مجمع نمایندگان و همچنین نشست تخصصی با مدیران حوزه آب برق استان پایان بخش سفر یک روزه اردکانیان به این استان خواهد بود.

۳۰۱۶/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.