به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، هیوا لهونیان در دیدار با آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: امیدواریم این امر منجر به تزریق منابع مالی برای اتمام پروژه های قبلی و شروع طرح های جدید در صنعت برق استان باشد.
وی از استقرار 100 درصدی سیستم GIS در شرکت برق استان در سال 97 خبر داد و افزود: با استقرار کامل این سیستم به عنوان نخستین شرکت در سطح کشور اقدام به رعایت الزامات و استانداردهای کیفی کردیم.
مدیرعامل توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: الکترونیکی کردن خدمات و استفاده از ظرفیت های روز به صورت اصولی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
لهونیان با بیان اینکه با الکترونیکی کردن خدمات، مراجعه مشترکان به شرکت به حداقل می رسد، گفت: طی سال گذشته در زمینه پروژه های بهره برداری افق های خوبی تعریف شد.
وی تاکید کرد: در مقوله صادرات انرژی، خدمات مهندسی، کالا و تجهیزات نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و ظرفیت های موجود شناسایی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار امیدواری کرد با بسترسازی لازم در زمینه افزایش صادرات و فروش انرژی، توسعه و رونق اقتصادی در استان فراهم شود.
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به 637 هزار و 530 مشترک خدمات می دهد و 100 درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.