قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد باتشریح آخرین وضعیت مصرف برق در این استان، از بیشتر بودن نرخ رشد مصرف انرژی این استان نسبت به میانگین کشوری خبرداد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد نادر جانی پور در حاشیه جلسه مدیریت مصرف ویژه بانوان این شرکت به رسانه ها گفت: نرخ رشد مصرف انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از هفت و نیم درصد بوده که میانگین این نرخ در کشور حدود پنج و نیم درصد است .

وی با تشریح دلایل چگونگی افزایش نرخ رشد مصرف انرژی در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین نرخ کشوری، اظهارکرد: مهاجرت های بی رویه از روستاها به شهرها، تغییر الگوهای مصرف، افزایش واحدهای صنعتی نسبت به گذشته و بالا بودن مصرف برق از سوی مشترکین را می توان از مهمترین دلایل افزایش نرخ رشد مصرف انرژی در این استان برشمرد .

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در حوزه های گرمسیری بویژه گچساران بالا بگونه ای که 43 درصد میزان مصرف انرژی در این استان متعلق به این شهرستان است .

جانی پور با اشاره به میزان بالای مصرف انرژی توسط مشترکین خانگی تصریح کرد: حدود 25 قلم از کالاهای خانگی نیاز به مصرف برق دارند که می طلبد خانم های خانه دار نهایت دقت در مصرف برق این وسایل را داشته باشند .

وی ادامه داد: ساعات پیک بار تابستان در استان کهگیلویه و بویراحمد در مناطق گرمسیری از ساعت 12 تا 17 عصر خواهد بود که برای کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطعی های ناخواسته برق، مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قراردهیم .

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در روز نوزدهم تیرماه سال گذشته شاهد بالاترین مصرف برق یعنی 416 مگاوات در این استان بوده ایم، عنوان کرد: اگرچه با مدیریت های صورت گرفته هنوز به این میزان مصرف در استان نرسیده ایم اما از مشترکین می خواهیم نهایت دقت در مصرف برق را داشته باشند .

جانی پور گفت: میزان مصرف برق تا روز بیست نهم تیرماه جاری در کشو 56 هزار و 90 مگاوات بوده که این میزان در استان کهگیلویه و بویراحمد 409 مگاوات گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد حدود شش درصدی بوده ایم .

وی بالاترین میزان مصرف برق تا روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به گچساران با 154 مگاوات عنوان و یادآورشد: کمترین میزان مصرف برق در این روز نیز در شهرستان چرام با 21 مگاوات به ثبت رسیده است .

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این استان را حدود 270 هزار اشتراک عنوان و اضافه کرد: حدود 170 هزار مشترک آن در شهرها و مابقی در روستاها وجود دارد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.