محسن نیکروز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح های کاهش نرخ تلفات انرژی در شهرهای یاسوج با اعتباری معادل 13 میلیارد ریال، دهدشت 13 میلیارد ریال، دوگنبدان 10 میلیارد ریال، باشت هفت میلیارد ریال و لنده هفت میلیارد ریال اجرا شده است.
وی مهمترین هدف از اجرای این طرح ها را تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات و کاهش نرخ تلفات انرژی با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
نیکروز بیان کرد: در پنج طرح عنوان شده 432 اصله پایه فشار متوسط و ضعیف به همراه 77 دستگاه ترانسفورماتور احداث و نصب شده است.
وی از اصلاحیه 25 کیلومتر شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در زمان اجرای این طرح ها خبرداد و گفت: ‌پیش بینی می شود در سال جاری نیز اعتباری معادل 70 میلیارد ریال برای طرح های جدید کاهش نرخ تلفات انرژی به این استان تخصیص داده شود.
نیکروز از مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد خواست باتوجه به گرمای زودرس و خشکسالی ها در مصرف انرژی صرفه جویی های لازم را داشته باشند.
میزان مصرف برق در این استان در سال 1396 حدود 7.5 درصد نسبت به سال 1395 رشد یافت که بیشترین مقدار آن مربوط به شهرستان گچساران است.
241 هزار و 636 مشترک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.