به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج,نستهن مقدم  تصریح کرد: طی سه ماه اخیر، ۲۲۰ هزار متر مربع از معابر شهر یاسوج از آسفالت با کیفیت و استاندارد برخوردار شد.

مقدم تصریح کرد: همه آسفالت های انجام شده از مرحله تولید آسفالت، پاکسازی، زیرسازی و رگلاژ معبر، رعایت ضخامت استاندارد و نحوی اجرای آن با نظارت کامل دستگاههای نظارتی و آزمایشگاه مکانیک بوده است.

مقدم با اشاره به اینکه آسفالت معابر شهر یاسوج بر اساس اولویت بندی در محلات مختلف و مرکز شهر صورت گرفته است، عنوان داشت: اجرای آسفالت در معابر مرکز و محلات شهر یاسوج ادامه خواهد داشت.

شهردار یاسوج، افزود: آسفالت باکیفیت و مناسب حق شهروندان است و شهرداری یاسوج بر همین اساس امسال شعار نهضت آسفالت را عملی کرد و تحقق بخشید.

مقدم با اشاره به پروژه های توسعه زیرساخت شهری،  خاطرنشان کرد:  اجرای پروژه ۴۵ متری، پل چهارم بشار، اصلاح اساسی و اقدامات در حوزه فضای سبز و زیباسازی، پروژه شهرک جوشکاران، پروژه اتصال پل چهارم بشار به سروک، طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج، پروژه پایش تصویری و پروژه های جدول گذاری، کانال دفع آب های سطحی و پیاده روسازی از دیگر فعالیت های شهرداری یاسوج است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1234814
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.