مسعود ظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی این میزان قیر اختصاص یافته را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی بیان کرد: با جذب این میزان قیر رایگان ۸۹۳ هزارو ۲۰۰  متر مربع از معابر کمتر توسعه یافته شهر دوگنبدان آسفالت خواهد شد.
شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی و فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سال ۹۸ در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.
وی افزود: با این میزان قیر می‌توان بیش از ۹۰ درصد از معابر خاکی این شهر را آسفالت کرد.
وی ابراز کرد: با انجام آسفالت معابر شهر دوگنبدان تحول بزرگی در خدمات شهری دوگنبدان ایجاد خواهد شد.
ظفری افزود: سهمیه قیر رایگان با هدف بهبود عبور و مرور در معابر، رفع نقاط حادثه خیز و لکه گیری خیابان های از سوی دولت اختصاص داده شد.
وی گفت: این میزان قیر رایگان با تلاش و پیگیری های  نماینده مردمی گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت.

ظفری در ادامه، آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر را یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری عنوان کرد و گفت: کمترین حقوق شهروندی برخورداری از خدمات شهری مناسب از قبیل خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب است که مسئولان در راستای تحقق این امر بصورت شبانه روز در حال تلاش هستند.
 شهردار دوگنبدان  جلب رضایت شهروندان را  از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: امید است اقدام مدیریت شهری دوگنبدان در بهسازی و آسفالت معابر رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.
ظفری همچنین توسعه و ترمیم فضای سبز، ساخت پارک‌های محله، آسفالت، پیگیری مشکلات آتش‌نشانی، پیگیری و رفع مشکلات کشتارگاه را مهمترین برنامه های در دست شهرداری دوگنبدان اعلام کرد.

در شهر دوگنبدان با ۶۹۰ هکتار مساحت یک میلیون و ۲۹۶ هزار متر مربع فضای سبز و۲۱ پارک عمومی با بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع وجود دارد.
شهر نفت خیز دوگنبدان در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

۲۰۸۲/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.