به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: به همین دلیل آمریکا هرگز جرأت اقدام نظامی علیه کشور و ملت ایران را ندارد.

وی افزود: لازم است که ایران در عرصه های اقتصادی و فرهنگی نیز به بازدارندگی کافی دست یابد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دشمنان و به ویژه آمریکا تاکنون در ۲ عرصه اقتصادی و فرهنگی توطئه های متعددی را علیه کشور و ملت ایران انجام داده اند که به لطف الهی همگی آنها خنثی شده است.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: آمریکا هیچگاه از دشمنی علیه نظام و انقلاب دست برنمی دارد و دلیل اصلی آن نیز مقاومت و ایستادگی همه جانبه کشور و ملت ایران مقابل دشمنان است.

وی هفتم ذیحجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) را تسلیت گفت و ابراز داشت: آن حضرت برای ترویج هر چه بیشتر دین مبین اسلام، احکام الهی و آموزه های دینی اقدام به تربیت شاگردان متعددی کرد.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نهم ذیحجه روز عرفه و نیایش، گفت: قرائت دعای پرفیض عرفه در این روز برکات معنوی فراوانی دارد و مورد تأکید است.

حجت الاسلام حکمتی نیک ۱۰ ذیحجه روز عید قربان را تبریک گفت و اظهار داشت: این روز یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان محسوب می شود و در آن قربانی کردن و کمک به نیازمندان سفارش شده است.

۷۵۳۵/۶۱۱۰    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.