آیت الله سید محمدرضا مدرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان افزود: هنوز برخی در کشور خیال می‌کنند انفعال و وادادگی در برابر دشمنان به نفع جامعه و مردم است در حالی که در ۴۰ سال گذشته ثابت شد که مقاومت تنها راه عزت و سربلندی است.

وی ادامه داد: استکبار و عوامل آنها لحظه‌ای دست از توطئه علیه کشور و مردم بر نمی‌دارند و همواره هدفشان ضربه‌زدن به اصل نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

عضو  فقهای شورای نگهبان در ادامه تصریح کرد: نفوذ دشمن در ابعاد و زمینه‌های مختلف از جمله موارد مهمی است که باید در قبال آن هوشیار و با بصیرت بود .

مدرسی به برجام و بدعهدی آمریکا و اروپایی‌ها علیه انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: این ساده لوحی است ، اگر برجام حتی ادامه پیدا می‌کرد ما می‌توانستیم موفق باشیم.

وی افزود: آنها ایران را در صادرات نفت تحریم کردند، همچنان به تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه موقت یزد گفت: باید مردم به خصوص مسئولان بصیرت داشته باشند و مسئولیت‌ها را فقط به افراد مومن، انقلابی و دلسوز نظام واگذار کنند.

مدرسی افزود: دشمن برای ضربه زدن از تمام امکانات روز بهره می‌گیرد ولی به حول قوه الهی تاکنون در اهداف خود متحمل شکست شده است  و در آینده نیز این زیونی و ذلت برای آنها ادامه دارد.

وی در بخشی از خطبه‌ها به سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اشاره کرد و به تفصیل در خصوص ویژگی‌های این امام همام و همچنین عید قربان مطالبی بیان کرد.

در ۲۸ شهر و روستاهای استان یزد نمازجمعه اقامه می‌شود.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.