به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا و حامیانش علیه انقلاب از زمان پیروزی نظام تاکنون ادامه دارد افزود: ترساندن ملت ها و ایجاد جو روانی جزو برنامه های استکبارجهانی است.
وی ادامه داد: اگر ملت ایران همانند 40 سال گذشته در برابر استکبار و آمریکا ایستادگی کند قطعا پیروز میدان است و هر نوع کرنش و عقب نشینی موجب گستاخی بیشتر آنها می شود.
خطیب جمعه یزد تصریح کرد: برجام به خوبی نشان داد که آمریکا و اروپا بدعهد هستند و فقط برای حفظ منافع خود تلاش می کنند و تنها راه رسیدن به عزت مقاومت و ایستادگی مردم و مسئولان است.
ناصری یزدی بیان داشت: اعتماد به قول و قرار دشمن هیچ سودی به حال کشور و مردم ندارد و باید همه با قدرت و همبستگی در برابر زیاده خواهی های آنها ایستادگی کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد در بخشی از خطبه های نماز جمعه به اهمیت تربیت دینی نسل جوان و گسترش فرهنگ معنوی در جامعه توسط فرهنگیان و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و گفت: خانواده ها در کنار معلمان برای تربیت دینی و انقلابی نسل جدید همت کنند.
امام جمعه یزد همچنین به سالگرد شهادت آیت الله محمد صدوقی نماینده سابق حضرت امام و امام جمعه شهر یزد در سال 1361 اشاره کرد و از ویژگی های اخلاقی و مبارزات این روحانی مبارز و خستگی ناپذیر به خصوص مردمداری و ولایتمداری وی به تفصیل صحبت کرد.
ناصری یزدی همچنین خطر فضای مجازی و توطئه های فرهنگی دشمنان علیه جوانان را گوشزد کرد و بر هوشیاری مردم و مسئولان و همکاری خانواده ها در پیشگیری از ناهنجاری ها تاکید کرد.
نمازجمعه در 28 شهر و روستاهای استان برگزار می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.