به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان با بیان اینکه رفت و آمد وزرای خارجه عرف بین الملل است افزود: حتی آنان تحمل وزیر خارجه کشورمان را ندارند زیراکه  حقیقت را بیان می‌کند.

وی گفت: اگر همه ما وظیفه خود را در برابر آنان درست عمل کنیم مرگشان به دست خودشان فرا می رسد.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ملت ما سختی های زیادی را تحمل کرده است افزود: با هر هدفی که آمدند به نتیجه نرسیدند امروز بیان می کنند که با مردم ایران حرف برای گفتن دارند.

حجت الاسلام یعقوبی خطاب به آمریکایی ها اظهار داشت: کدام قدم را برای ملت ایران برداشته اید که هم اکنون به آن افتخار می کنید؛ مردم ایران از شما بیزار هستند.

وی در ادامه به طرح کمیته امداد در روز عید قربان اشاره کرد و گفت: این نهاد در این روز به صورت بهداشتی دام های مردم را قربانی و در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: اجرای این طرح از اقدام غیربهداشتی قربانی در کوچه و خیابان ها نیز جلوگیری خواهد کرد.

مسئولان به فکر معیشت خبرنگاران باشند 

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مثل آینه هستند که خوبی ها و بدی ها را نشان می دهند.

وی افزود: خبرنگاران علاوه بر اینکه خدمات دولت و مسئولان را اطلاع رسانی می کنند باید نقاط ضعف، کاستی و ها و ضعف ها را نیز تذکر دهند و نقد کنند اما انتقام نگیرند.

یعقوبی از خبرنگاران خواست مشکلات را درشت نمایی نکنند و افزود: تیتر باید با محتوا بخواند، بعضا تیتر درشت اما محتوا بسیار لاغر است و حرفی برای گفتن ندارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران کم درآمدترین  افراد در جامعه هستند اظهار داشت: بعضا زیر سه میلیون ریال ماهانه دریافت می کنند، اما تلاش و زحمت این قشر زیاد است.

وی از مسئولان خواست تا به فکر معیشت این قشر که شبانه روزی برای اطلاع رسانی تلاش می کنند باشند و افزود: متاسفانه این قشر زحمت کش که به فکر رفع مسائل و مشکلات مردم هستند دستشان خالی است.

وی ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: علم، دانش و فناوری که هم اکنون داریم از مکتب ایشان به ما رسیده است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در گام دوم انقلاب به علم و دانش بسیار تاکید و سفارش کرده است افزود: علم با خود قدرت و تسلط می آورد.

۳۰۰۷/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.