خطیب نمازجمعه خرم آباد گفت : تحریم های نابخردانه آمریکا بیانگر شکست آنها در عرصه دیپلماسی است .

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه های نمازجمعه امروز درمصلای الغدیر خرم آباد ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه دولت آمریکا درتحریم وزیرامور خارجه جمهوری اسلامی اظهار کرد: این حرکت بیانگر شکست امریکا درعرصه دیپلماسی وپایانی برادعای دروغین آنها برای مذا کره با ملت های مستقل دنیاست .
وی به شکست راهبرد آمریکا درتشکیل ناوگان دریایی برای تامین امنیت خلیج فارس اشاره کرد و افزود: همراهی نکردن دولت ها با آمریکا و نزدیک شدن برخی دولت های حوزه خلیج  فارس به جمهوری اسلامی و باز شدن باب مذاکره به خوبی نشان داد که تنها ایران است که می تواند امنیت منطقه را تامین کند.

میرعمادی با اشاره به اینکه آمریکا از یک طرف معافیت های تحریم های هسته ای را تمدید می کند از طرف دیگر وزیر امور خارجه ایران را هم تحریم می کند، گفت : این رسوایی و ننگ برای آمریکا است، تحریم وزیر امور خارجه ایران به معنای شکست فعالیت های دیپلماسی است. این تحریم یعنی آمریکا دچار سرگیجه سیاسی شده است .

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه اقدام عجولانه و نابخردانه آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران را محکوم می کنیم و این را نشانه شکست آمریکا در عرصه دیپلماسی می ‎ دانیم، تصریح کرد: ملت ایران شما را محاکمه خواهد کرد، شما حرفی برای گفتن ندارید و جز جنایت چیز دیگری ندارید .

میرعمادی تصریح کرد: ما باید خدا را شکر کنیم که امروز در این نظام جمهوری اسلامی اقتدار، وحدت و انجام داریم و بدانیم که ضامن اصلی تداوم انقلاب تبعیت و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است .

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: صبر، مقاومت، شکیبایی در برابر سختی ها و مشکلات، شجاعت شهامت و صراحت در گفتار و لهجه، بخشش و گره گشایی از کار مردم سیره اخلاقی امام جواد (ع) است .

  وی افزود: مهم ترین درس ما از زندگی کوتاه امام جواد (ع) درس مقاومت و ایستادگی در راه خداست؛ وی برای برقرای حکومت الله در برابر ظالمان ایستادگی کرد، حضرت الگوی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، ستم، زور و تزویر و نفاق بوده است .

میر عمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، تصریح کرد: در این راستا تذکری به پدر و مادرها می خواهم بدهم و آن این است که نگذارید سن ازدواج فرزندانتان بالا برود، برای ازدواج فرزندان خود اقدام کنید، بهانه در نیاورید، دختر و پسر همدیگر را می پسندند و این در حالیست که پدر و مادر و یا برادر دخالت می کنند و نمی ‎ گذارند ازدواج کند .

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اسباب ازدواج جوانان فراهم شود و انقدر سخت گیری نشود، گفت: خوشبختی جوانان در آرامش، محبت و در عشق است، خوشبختی جوانان در جهیزیه زیاد نیست، خوشبختی جوانان در مهریه سنگین،  عروسی که سراسر اسراف و گناه و زیاده روی بوده نیست .

 

 

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.