به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی یکشنبه شب در آیین دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: سربلندی، بزرگی و اقتدار نظام ایران به برکت خون پاک شهیدان می باشد که اسلام ناب محمدی را هم تا کنون جاودان و ماندگار نگه داشته است.
وی افزود: امام راحل نهالی را 15 خرداد سال 42 غرس کرد که با آبیاری از خون شهیدان در 22 بهمن 57 به بار نشست و امروز پس از گذشت 40 سال درختی تنومند و شکست ناپذیر می باشد.
سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا در 40 سال گذشته تمام تلاش خود را در قالب جنگ تحمیلی، ترور و تحریم های ظالمانه برای شکست این نظام مقدس بکار گرفتند اما انقلاب همچنان با رهبری مقام عظمای ولایت به مسیر خود ادامه می دهد.
وی تصریح کرد: شماری از افراد ترسو، وابسته و غرب گرا نیز کاه دشمن را در فضای مجازی به مردم کوه نشان می دهند که این شیوه خیانتکاران است و جای تعجب ندارد.
شکارچی عنوان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان امروز در اوج تحریم به فناوری ساخت موشک هایی دست یافته که تنها در اختیار چند کشور در جهان است و تمام مکان های محل استقرار دشمن را در تیررس دارد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حریم امنیتی چند هزار کیلومتری رژیم غاصب صهیونیستی را به کمتر از 100 متر کاهش داد و امروز با گذشت 40 سال دشمن در حال فروپاشی، از این انقلاب واهمه دارد و با درماندگی به ترور روی آورده است.
سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمن امروز با دین زدایی، اعتقاد زدایی، معنویت زدایی و ایجاد تفرقه می کوشد تا مردم را از مسئولان و نظام جدا کنند.
وی حفظ شریعت، اسلام ناب و پیروی از ولایت را سه رکن اساسی انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ولایت اساسی ترین و پیوند دهنده رکن های امت با شریعت است.
شکارچی با اشاره به ضرورت تداوم راه شهدا تاکید کرد: شاخصه این راه دشمن شناسی، حق شناسی، باطل شناسی و در فضای غبارآلود با نام حق در میدان باطل نرفتن می باشد.
وی با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز یادآور شد: در مجلس شهدا انسان نورانیت می یابد، امام شناس، ظلم ستیز، دشمن شناس و ولایتمدار می شود.
سخنگوی ارشد و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: آن ترور یک حرکت کور و از نظر نظامی فاقد ارزش بود؛ شهید چهار ساله نثار کردیم تا ملت ها را از دست کافران، مشرکان و فرهنگ های انحرافی که بنای آن از صدر اسلام گذاشته شده، نجات دهیم.
وی اضافه کرد: گرچه این حادثه از نظر عاطفی دل مردم ایران اسلامی را داغدار کرد اما سمت و سوی شهادت 'محمدطه اقدامی' سفیر مظلومیت این ملت در جهان شد.
شکارچی عنوان کرد: بنای فرهنگ وهابیت از صدر اسلام گذاشته شد که حضرت امام علی (ع) را خانه نشین کرد، پهلوی حضرت فاطمه زهرا (س) را شکست و به شهادت رساند و همین اندیشه از شمر ذی الجوشن، فردی با قلب سنگی در عاشورا ساخت.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اما مردم پایه هستند، به واقع این نیروها از متن مردم تشکیل شدند و از این رو رژه های خود را نیز بین مردم برگزار می کنند.
به گزارش ایرنا، پدر شهید محمدطه اقدامی در ادامه این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان برگزار شد، به خاطره گویی پرداخت.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان میزبان پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
مردم کاشان افزون بر یک هزار و 700 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.
کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.