به گزارش گروه سیاسی این روزنامه، عبداله گنجی در نشست با جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام موجب بازتاب تفکر انقلاب اسلامی در سطح جهان و آشکار شدن بسیاری از اسناد مهم جاسوسی در سفارت آمریکا شد.
وی با اشاره به اینکه اگر فتح لانه جاسوسی صورت نمی‌ گرفت؛ امروز ایران در زیر چنگال آمریکا دست و پا می‌‌زد و انقلاب اسلامی نیز به رشد و تعالی فعلی دست نمی‌یافت، تاکید کرد: طبق فرموده امام خمینی در مکتب ما یا چنگ و دندان ابر قدرت‌ ها را می‌شکنیم یا به شهادت می‌‌رسیم که هر دو پیروزی است و این تفکر، سلطه آمریکا را نمی‌‌پذیرد.
توسعه یک جامعه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات بدون توجه به مهارت و آموزش‌های کوتاه‌ مدت در این زمینه ممکن نیست عنوان دیگری مطلب این روزنامه به نقل از استاندار قزوین است.
عبدالمحمد زاهدی در شورای مهارت استان آورده است: امروزه تمامی کشورهای پیشرفته جهان به اهمیت و جایگاه آموزش‌ های کوتاه‌ مدت برای دستیابی به توسعه پی برده‌اند، آن چنانکه کشور آلمان بعد از جنگ به آموزش‌های مهارت محور توجه کرد.
وی ادامه داد: در کشور ما نیز باید آموزش ‌های کوتاه‌ مدت مهارت به صورت جدی و پیوسته مورد توجه قرار گیرد؛ چون همواره بخشی از نیروها از چرخه فعالیت خارج شده و باید نیروهای جدید آموزش دیده جایگزین شوند.
این نماینده عالی دولت در قزوین با اشاره به طرح جامع مهارت در استان، تصریح کرد: باید در این طرح به آمایش سرزمین، نیازهای بازار کار و استعدادهای موجود در هر منطقه توجه کرده و از نوشتن نسخه‌ای واحد برای همه مناطق خودداری شود.
دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیلاب‌ های احتمالی آماده‌اند عنوان دیگر این روزنامه به نقل از سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین است.
قدرت الله مهدیخانی در حاشیه بازدید از بند احداثی بر روی رودخانه خررود شهر اسفرورین که سابقه خسارت سیل را در منطقه دارد؛ گفت: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی، نوع و شدت بارش‌ها و وجود رودخانه‌ های فصلی متعدد، پتانسیل بالایی برای وقوع سیلاب و متعاقبا خسارت‌های ناشی از آن را دارد.
به گفته وی، از آنجایی ‌که همواره پیشگیری مقدم بر مقابله بوده و این از اصول اولیه مدیریت بحران است؛ کلیه‌ دستگاه‌ های متولی ملزم به اجرای تدابیر پیشگیرانه از جمله احداث دیواره و سیل بند، لایروبی به‌ موقع رودخانه‌ ها، شناسایی نقاط حادثه‌ خیز و اطلاع‌رسانی هستند.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه در قزوین منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.