حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر بیان کرد: از سر درگمی آمریکا است که وزیر امور خارجه ایران را تحریم می کند، از طرفی وزیر امور خارجه آمریکا می گوید دوست دارد به ایران بیاید و با مردم صحبت کند.

وی ادامه داد: باید از مایک پمپئو بپرسیم شما که فرسنگ ها با این منطقه فاصله دارید، با چه مجوز بین المللی در این منطقه حضور دارید و می خواهید به ایران بیایید.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: آمریکا با تحریم دکتر ظریف نشان داد که منطق سرش نمی شود و کشوری که بدون منطق باشد، موضوع مذاکره با این کشور یک بازی مسخره سیاسی است.

حجت الاسلام برقراری افزود: از این حرکت های آمریکا نتیجه می گیریم راهبرد "نه جنگ، نه مذاکره" و گفتمان مقاومت و بازدارندگی تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی و موفقیت است.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه سقوط پهباد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیس، اقتدار ایران را بیش از گذشته به رخ دنیا کشید گفت: با توجه به بروز اختلافات در تنگه هرمز و باب المندب، آمریکا طرحی را برای ائتلاف داده که کشورهای عربی از آن استقبال نکردند، چون می دانند که این ائتلاف دزدان دریایی است و هیچگاه نتیجه بخش نبوده است.

وی اضافه کرد: این یک طرح توخالی، نظامی و بدون ساز و کار و مبهم است که آمریکا همواره در اینگونه طرح ها شکست خورده است.

امام جمعه ملایر همچنین با تسلیت شهادت جواد الائمه(ع) به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری به دست ایادی استعمار در ۱۱ مرداد اشاره و بیان کرد: علما همواره در طول تاریخ نقش بیدارگری و بصیرت افزایی را داشته اند و حق حیات طیبه دینی بر گردن ما دارند.

حجت الاسلام برقراری فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) به دست گروهک تروریستی طالبان را به اصحاب خبر و اهالی رسانه تبریک گفت.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.