آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اقدام اخیر آمریکایی‌ها در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دولت آمریکا بارها برای رسیدن به منافع خود و شکست ایران در بخش‌های مختلف اقدام به تهدید و تحریم کرده که نمونه بارز و نادر آن تحریم وزیر امورخارجه است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به خیال خام خود می خواهند با تحریم ظریف نگذارند حرف منطقی دولت و ملت ما به گوش دنیا برسد در حالی که آنها قطعا در این توطئه هم همانند سایر اهداف شوم خود متحمل شکست سنگین می‌شوند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: استکبار جهانی به خصوص دولت آمریکا از این موضوع واهمه دارد که صحبت‌ها و حضور فعال ظریف در سازمان ملل و سایر جاها موجب برملا شدن توطئه‌های آنها شود بنابراین دست به تحریم می‌زند.

ناصری گفت: اگر آمریکایی‌ها واقعا راست می گویند یک بار به تعدادی از خبرنگاران ما اجازه دهند به این کشور سفر کرده و مصاحبه‌ای با سران آنها داشته باشند تا ملت‌ها در جریان ماهیت حقیقی دنیای استکباری قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان به عنوان رموز موفقیت اشاره کرد و تداوم آن را خواستار شد.

ناصری به شهادت امام جواد(ع) و همچنین ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) اشاره کرد و در ارتباط با آنها مطالبی بیان کرد.

نمازجمعه در ۲۸ نقطه استان یزد اقامه می شود.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.