به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته افزود: هوشیاری مردم و ایستادگی آنها با همراهی مسئولان تمام توطئه های آمریکا و حامیان او را خنثی می کند.
وی ادامه داد: اگر مردم در کنار مسئولان هوشیار باشند و به ایستادگی و ولایتمداری خود ادامه دهند نه تنها آمریکا که هیچ دشمنی نمی تواند به اهداف شیطانی خود برسد.
امام جمعه مهریز به هفته کار و کارگر اشاره کرد و اظهار داشت: چرخ تولید و اقتصاد توسط کارگران به حرکت در می آید بنابراین باید به فعالیت های خود برای کمک به مردم و کشور ادامه دهند.
محی الدینی هفته مقام معلم را گرامیداشت و بر تربیت دینی نسل جوان توسط فرهنگیان به خصوص در عصر کنونی که توطئه فرهنگی دشمن زیاد است تاکید کرد.
7541/
امام جمعه بهاباد به 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس وگرامی داشت یاد وخاطره شهید محمد منتظر قائم اشاره کرد و گفت : معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد و این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی وترک محرمات و گناهان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم نخستین فرمانده سپاه یزد، شکست آمریکا در طبس را نمونه‌ای از امداد‌های غیبی خداوند دانست و افزود: برنامه آمریکا برای حمله به تهران برنامه ریزی دقیقی بود، اما امداد‌های غیبی خداوند با طوفان و به حرکت درآوردن ریگ‌های طبس نفشه دشمن را نقش بر آب کرد و ابر قدرت آمریکا شکست سختی را در طبس متحمل شد.
***
امام جمعه موقت میبد گفت : امروز آمریکا عصبانی است که نمی تواند در مقابل قدرت عظیم انقلاب اسلامی و کشور مقتدر ایران کاری از پیش ببرد و چاره ای نمی بیند جز اینکه سپاه پاسداران نیروی مقتدر کشور ایران را تروریست معرفی کند.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به حادثه سیل و سختی هایی که سیل زدگان با آن روبرو هستند افزود: دولت آمریکا جلوی کمک های نقدی ملت ها به ایران را گرفت و ما دولت آمریکا را دولت ظالم ، ستمکار و متجاوزی می دانیم که دائما دنبال جنگ و خونریزی و غارت کشورها است.
وی تصریح کرد: در حادثه سیل با به پای کار آمدن همه اعم از مسئولین و اقشار مختلف جلوی خسارت های سیل و پیشروی آن گرفته شد چون دولت خود به تنهایی نمی توانست این حجم خسارت را کاهش دهد.
امام جمعه موقت میبد در ادامه از مسئولین خواست مسیر رودخانه ها را با کمک مردم احیا کنند تا مردم از خسارت جانی و مالی در امان باشند.
وی همچنین با تبریک یازدهم اردیبهشت روز کارگر اظهار داشت : در دین اسلام کارگر جایگاه ویژه ای دارد پیامبر اسلام دست کارگری را بوسید و به فرموده امام راحل حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است ، همینطور کار جهادی رونق تولید را به دنبال دارد.
کارگر روز معلم مقارن با سالگرد شهادت آیت الله مطهری را نیز تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی فرزندانی بصیر ، آگاه ، متخصص و معتقد به ارزش های اسلامی تربیت کنند.
وی همچنین به دهه غباررویی و تکریم مساجد و آماده کردن مساجد برای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد : باید در کنار عباررویی مساجد به غبارویی برنامه های فرهنگی در مساجد نیز پرداخت و برنامه هایی شفاف ، بصیرت بخش و اصیل اسلامی برنامه ریزی و پیاده کرد.
در محل برگزاری نماز جمعه با توجه به ابلاغ فرمانداری شهرستان ، میز خدمت مسئولین برپا شد و در اولین هفته با توجه به روز شوراها مسئولین شهرداری و شورای شهر میبد بعد از نماز جمعه به مدت نیم ساعت پاسخگوی مشکلات و مسائل مردمی در حوزه کاری خود شدند.
همچنین قبل از خطبه های نماز جمعه نیز جحت الاسلام علیرضا آقایی عضو شورای شهر با توجه به برنامه ریزی که برای میز خدمت مسئولین شده توضیحاتی در مورد فعالیت های شورا داد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.