به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد ورامین اظهار داشت: نهاد مقدس سپاه از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و برای صیانت از نظام، شهدای بزرگی را تقدیم نظام کرده که نمونه اخیر به شهادت رسیدن جمعی از سپاهیان در جاده خاش به زاهدان است.
وی اظهار داشت: آمریکا با وجود هزینه هفت تریلیون دلاری، سالهاست که در منطقه با شکست های متعدد روبه رو شده و تمامی این شکست ها توسط سپاه انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
حجت الاسلام طرزی گفت: احتمال اینکه این اقدام به خاطر رای آوری نخست وزیر فعلی رژیم غاصب صهیونیستی باشد و بعد از رای آوردن، از این تصمیم ‌گیری عقب نشینی کند نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: تمامی اقشار جامعه لازم است تا حمایت خود را از سپاه اعلام کنند که تا کنون این مهم از سوی تمامی گروه های سیاسی، اجتماعی و آحاد مردم و مسئولان محقق شده است.
امام جمعه خیرآباد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: تا زمانی که کشور پر از کالاهای قاچاق و وارداتی است، نمی توان از بنگاه های تولیدی انتظار تولید و رونق را داشت.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب، سال جدید را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری نموده اند که برای تحقق این شعار لازم است تا همگان به مبارزه جدی با قاچاق کالا پایبند باشند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.